22 septembrie 2010

Blind

Cum eu scriu pe blog decat la evenimente mari, Paste, Craciun, botezuri si nunti... e cazul sa scriu acum, proaspat intoarsa de la spectacolul lui Vlad Grigorescu - "Blind" sustinut in Glendale.

A fost al treilea show la care am participat, insa primul la care am mers pe scena, datorita Simonei, ocazie cu care m-am "ales" cu o steluta a la Corina pe carton a la Vlad :)) - concluzia: "vai, ce convexa esti!"

Cu siguranta alte comentarii ar fi de prisos. Nu de alta, dar sunt speechless... Atat de bine se joaca omul acesta cu mintea oricarui sceptic! Vei dori cu siguranta sa il vezi again and again and again and again.

Una peste alta, daca nu va duceti sa va convingeti singuri este ca si cum ati trait in nestiinta!

P.S. Spre deosebire de Adi, eu nu am avut parte de intamplari exceptionale dupa spectacol, sau inca eram fermecata si au trecut momentele pe langa mine :))

Niciun comentariu: