30 mai 2010

Povesti de adormit... absolventii!













Sursa poza


Nu stiu altii cum sunt, dar eu ... daca am plans vreodata, cu siguranta nu a fost din cauza ca m-am despartit de liceu :) . Abia asteptam sa scap de profi (mai ales de terorista de romana). De dirigu' mi-a parut putin rau (unde avea sa mai gaseasca el o asemenea eleva silitoare? :)) ).

Nu am avut cine stie ce petrecere, cu auncat de palarii, cu d'astea. Ultimul Clotzopel s-a facut la un restaurant unde crema Campulungului si-a etalat rochitza din dotare, desigur, pe cea pastrata pentru slujba de duminica... Cum noi nu ne multumeam cu putin si stiam ca putem mai mult, ne-am retras in munti. La o cabana de la Cheile Dambovicioarei. S-a lasat cu bautura, paienjeni cat casa omorati cu papucul (de catre un coleg caruia ii datoram viata - Daniel Bobe :)) ) si bancuri spuse de Dirigu - nu tocmai ortodoxe... Participarea era pe baza de pijamale! Pentru ca puteam.

Nici acum - ca termin si io facultatea (Litere - Comunicare si Relatii Publice) - nu imi pare rau. De ce? Pentru ca sunt convinsa ca ma voi intalni in cntinuare cu persoanele cu care am legat prietenii ;) Cat despre profi - jos palaria! (Poate iesim la bere - ca in vremurile bune!)

Toate ca toate, dar Vineri (4 iunie), pe la 14.00, in Aula Magna (la Drept, cica) mergem sa aruncam palaria, si sa facem poze de hi5. Wanna join? Ne-ar placea sa te avem alaturi pe tine, cititorule de bloguri, antreprenorule, piaristule, omule care ajuti la miscarea de rotatie a planetei :P

Cum treaba nu e treaba cu adevarat daca nu ai si o pagina pe feisbuc, am dat si un like aici - ceea ce iti doresc si tie!

Ne vedem vineri!

P.S. Cum acest post este scris ca urmare a unei lepse, va invit sa o preluati, apoi sa puneti link-ul pe wall-ul #absolvire

UPDATE: "Vreau o poveste frumoasa de la unul dintre cei mai promitatori viitori conducatori ai lumii, David. Omul asta sunt sigur ca ne va salva pe toti si va face din tara asta un mic paradis." - mi-a fost dictat cu pistolul la tampla!

Niciun comentariu: