09 aprilie 2010

OPEN jazz...

Miercuri seara (7 aprilie) am zis ca e cazul sa mai scot ochii din laptop si sa ii duc la privit oameni simpatici. Asa ca i-am luat (pe ei doi . . .ochii) si am plecat in Open Pub (Tunari 65). Umbla vorba prin targ ca a fost "deschiderea oficiala", desi pana in ziua cu pricina am tot inaugurat locul asta :)

Cum la etaj este zona de lounge, unde ne puteam aseza? Ei, ai ghicit. Gasca lu' Papuc de pe Twitter s-a facut comoda si a ascultat la lumina proiectorului piesele trupei All That (live, of course)

(cu spatele -mandra ca o floare- este subsemnata impartind scaunul cu Matilda Tanascov)

Recomand sa mergeti in locul asta. Servirea se face.. cat ai apasa pe buton (pe bune), iar muzica este de nota 20+

Un comentariu:

Matida spunea...

Uite ca acum vad si eu blog postul tau pisi! True, foarte fain in OpenPub, dar lasa servirea, zi de "cocktailuri" :P

P.S. sa stii ca pana in ziua de azi n-am mai purtat rochia aia. M-ai traumatizat!