16 aprilie 2010

Clash of the Titans

Noroc cu ChioRomania ca ne-a adunat si ne-a dus la filmul asta, ca altfel nu l-as fi considerat o atat de buna comedie :) De ce? pai cu siguranta daca ma duceam singura, pe persoana fizica nu stateam langa Auras sau langa Piticu. Asa ca daca aveti de gand sa il vedeti si sa nu va ganditi apoi ca ati dat banii de pomana pe un film 3D care nu prea e 3D.. ii luati pe unul din ei cu voi. sau pe mine :)

(da, decat subtitrarea este 3D)

Costumele actorilor sunt ce a mai ramas de la filmarea 300; kraken-ul isi scutura freza fix cum facea Prince Charming in Shrek; Perseu o salveaza pe Andromeda ca in Titanic; madam Io (frumoasa femeie) moare dar de fapt e vie; Hades nu chelea ca orice om (doar era zeu), ci pe jumatatea dreapta a capului; Zeus e glam; Perseu era semi-zeul cu 5 tati, plin de orgolii copilaresti; daca tii la Acropole atat de mult, nu te uita la filmul asta! - o sa plangi! :))

Pana ajungeti sa va platiti biletul la cinema... va las cu trailerul.



Partea yummy a serii a fost ca am mancat Chio cu Paprica. lovely

2 comentarii:

Auras spunea...

Buhaha, ce brending imi fac :D
Data viitoare propun ca ChioFilm sa scoata la licitatie locurile din jurul meu si al lui Piticu (daca tot l-au pus la 9 jumate, macar sa-mi scot banii de taxi)

PS : Ala cu juma de chelie nu era Hades, era tipul-cu-muschi-a-carui-nevasta-a-luat-o-pe-la-spate-de-la-zeus-crezand-ca-e-barbascu-fost-rege-am-uitat-pe-unde

300, pe langa costumele originale (da, si titanii se imbraca de la SH) macar avea cat de cat legatura cu istoria greaca. Titanii nu a fost decat un filmulet de uite printu,uite monstrul, uite bataia, uite printul salveaza printesa. sfarsit

auras spunea...

Ahh, inca ceva : ai uitat sa mentionezi care e deosebirea intre mine si Piticu :D
Eu vin cu glumele, Piticu cu rasul :))