26 noiembrie 2009

Politica, simply surprising

Cum spuneam, nu prea le am eu cu politica, nu sunt frumoasa, nu ma dau banii afara din casa, nu imi place sa imi dau cu parerea daca nu am habar, dar cand ma uit in jur, prind curaj! Prind curaj sa plec din tara asta de 2 lei!

de ce o consider de 2 lei? pentru ca mai mult nu face.. si.. trebuie sa dam ceva pe ea, ca sa traiasca! :))

Cum sa ai tu - partid care se vrea cu pretentii (!!! comuniste) - un astfel de comportament de cea mai joasa speta!? cum sa truchezi un filmulet doar pentru a obtine senzationalul? cum sa consideri un popor atat de retardat incat sa ii bagi pe gat un filmulet si sa ai pretentia sa te creada ca actualul presedinte al tarii ar da un pumn unui om din multime asa, de dragul de a-si exersa muschii?

Sunt inca socata de cat de mult tupeu au unele partide/persoane si de cat de prosti sunt cei care isi permit sa arunce vorbe aiurea, doar de dragul de a avea "15 minute de succes"...

3 comentarii:

m.s. spunea...

mda, neasteptat de multa nesimtire in campaniile astea ale psd.. si nu imi vine sa cred cum s-a ajuns pana aici cu tupeul!!!!!

Anonim spunea...

presa asta e varzzzaaaaaaaaaaaaaaa

cristina spunea...

ceea ce mi se pare si mai socant este ca acest personaj este primul om in stat, ar trebui sa se interzica lucrurile astea!!! nu poti lasa toti incepatorii sa-si exerseze talentul, ponegrind imaginea unui om, care, atata vreme cat ne-a condus 5 ani, inseamna ca este placut de majoritatea romanilor. rusine!!! (intotdeauna mi-am dorit sa spun cuvantu' asta :) mi se pare puternic)te-am pupat,fato ;)