12 septembrie 2009

Il parle d'amour, comme il parle de voitures...

nu, nu ma refer la nimeni :) asa zicea cantecu' pe care am facut playback karaoke (fara microfon) cu Carmen Rusu si cu Alina Marin... la Twestival. - da, am fost la twestival, lipsea Martie din post? niciodata.

Pareri? hmmm. se putea mai bine, mult mai bine. dar apreciem cauza, desigur (strangere de fonduri pentru sectia de Oncologie de la Marie Curie). de ce spun ca se putea mai bine? paaaai, cu ce sa incep? 1. locul: mult prea mare pentru o "mana de oameni". se putea socializa doar daca aveai chef sa dai ture de White Club (desi este fparte misto)... 2. Unde au stat ascunsi oamenii plini de viata? sau tebuia sa aratam ca e vineri si nu avem chef decat de somn? 3. premiile: nu se puteau da toate din prima acelei tipe care a tot fost strigata? :) 4. nu s-a respectat "programul"- ma asteptam la ceva mai "spectaculos".

si, ca sa nu fiu carcotasa... am intalnit oameni misto. nu ma apuc sa fac liste, pentru ca mi-e teama sa nu uit pe cineva, si e aproape 02:00 AM.

anyway... minunata ideea celor de la Kaspersky: ceai bun, cani frumoase (am o noua cana preferata- e verde si scrie pe ea... guess what? "Kaspersky"!), minge antistress marfa :)

Multumesc Stefan Tanase, Adrian Zanfir si Cristina Soare pentru magnetii de frigider. ati contribuit la fericirea mea :))

de incheiere.. luati aminte:

Niciun comentariu: