28 ianuarie 2009

Time goes by....

Deseori m-am intrebat ce definitie as da timpului, in cazul in care as putea. Pana acum nu am reusit. I-am gasit doar caracteristici, dar niciodata o definitie exacta. . .

Daca l-as putea da inapoi, nu cred ca as schimba ceva. Mi-ar placea sa stiu ce ma asteapta, poate as trece mai usor peste anumite “decizii”.

Nu imi place sa ma uit la ceas asteptand persoane, reactii. Dupa ce ca timpul e scurt, sa mai stai si dupa “intarziati” este enervant.Oricum, punctualitatea nu este o caracteristica a romanilor. Am aflat ca pentru Japonezi este chiar o jignire sa te prezinti la timp la o intalnire… defecti oameni.

De curand mi s-a spus ca “timpul decide”. Nu, nu timpul decide. Tu decizi, inainte de a decide timpul. Daca ti-o ia inainte poate nu e in favoarea ta. Si sa nu te oftici?!

“Cuvintele pe care nu le spui se uita” o data cu trecerea timpului. Intr-adevar. Mi s-a intamplat sa imi doresc sa spun ceva cuiva, dar nu am avut curaj. Cand in sfarsit mi-am luat inima in dinti… era tardiv. Timpul nu prea este de partea noastra. Isi face de cap fara sa ne atentioneze cat mai avem a dispozitie sau cand este momentul propice pentru anumite lucruri.

Mare om, mare caracter cel care a spus ca “time is money” . De ce nu are 50 de ore o zi? Poate asa mi-ar ajunge sa fac tot ce imi propun. Poate. “Organizeaza-ti timpul cum iti organizezi si banii.”

Mai nou, conform civilizatiei Mayas, acum 24 ore insemna de fapt 16 ore, datorita unei misterioase schimbari ce s-a petrcut cu pamantul, si cica tot ei au facut un calendar foarte exact care se termina in anul 2012, cand s-ar produce o schimbare radicala si intram in alta dimensiune (se pare ca trecem de Sfarsitul Lumii). Hmmm, tipii astia, care au trait acum 1000 si ceva de ani … pana la cat sa fi scris si ei saracii calendarul? Chiar nu aveau ce face? Nu aveau job-uri? Familie de intretinut, deadline-uri..? J

Oricum treaba cu 16 ore mi se pare plauzibila, avand in vedere ca nu mai ai timp sa faci nimic. Cand eram mai mica (acum nu mult timp, aveam timp pentru toate… sa imi fac temele, sa ies la joaca, sa ma plimb, sa imi distrug ochii la calculator… Acum cum ajung acasa nu mai am timp aproape nici sa mananc.

Niciun comentariu: