31 decembrie 2008

Ultima zi...

Este ultima zi din 2008, anul in care :

- am implinit 20 de ani
- am cunoscut multe persoane importante/ interesante pentru mine :)
- am primit primul salariu
- am avut ocazia sa spun NU coruptiei :)
- am invatat ca se poate si fara ajutorul lui X sau Y
- am realizat cum e sa ti se ceara cadourile inapoi... si sa le dai
- am trecut la a 3a viata :))
- am mers la multe concerte: Nelly Furtado, Lenny Kravitz, Manu Chao, Sunrise Avenue, Stereophonics, etc
- am citit cele mai multe carti in RATB :)
- am schimbat orasul/ facultatea

Happy New Year si sa trecem usor peste criza economica :))

7 comentarii:

Anonim spunea...

Corina si nu uita c-ai cunoscut oameni deosebiti...

Flore... spunea...

La multi ani!!

Anonim spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

si totusi concluzia finala este ca .... 2008 a fost sau nu un an bun ?

Corina-Maria Scheianu spunea...

@Sorin nu am cum sa uit acest lucru :)
@Flore, @Ionut multumesc, asemenea!
@adriansilvan ca oricare alt an, si bune si rele. balanta tinde sa incline spre "bune".

Anonim spunea...

La multi ani!!! :*:*

Unknown spunea...

Corina- am trecut la a 3a viata :))