06 noiembrie 2008

Leapsa- 20 de intrebari

Mi-am aruncat un ochi la blogul lui Sorin Rusi si "am luat" leapsa. Iata in ce consta:

1. Daca partenerul/a te-ar insela cum ai reactiona?
A facut-o ca nu ii mai ajungeam eu (?), atunci inseamna ca nu sunt ceea ce isi dorea.

2. Daca ai un vis ce ai dori sa se implineasca, care e?
Independenta in plan financiar.

3. Al cui "fund" ai vrea sa-l lovesti cu sete?
Cu un sut? nu ma prea obosesc.

4. Ce-ai face daca ai avea un miliard de dolari?
"As da saracilor" :)) sincer, mi-as lua un Mini Cooper, as face o calatorie in jurul lumii, apoi nu stiu ce mi-as mai lua. poate un penthouse :)

5. Prietenul cel mai bun va fi intotdeauna cel mai bun?
Da!

6. Ai fost vreodata indragostit de 2 persoane in acelasi timp?
Nu indragostita, dar mi-au placut 2 persoane in acelasi timp.

7. Cat timp ai astepta dupa persoana pe care ai iubit-o?
Am "iubit-o"?! Inseamna ca acum nu o mai iubesc, deci nu mai astept deloc. :D

8. Daca ai castiga la loterie ti-ai abandona slujba?
Niciodata. Banii se duc, dar munca il innobileaza pe om . . .

9. Numeste cinci celebritati cu care NU te-ai prosti prin camere de hotel.

Neee, nu ma prostesc :D

10. Ce anume te stoarce de viata?

Stresul

11. Cum te vezi peste 10 ani?
Mai mare cu 10 ani :))

12. Care e cea mai mare frica/fobie?
Imi este teama de singuratate. nu pot percepe viata fara cineva langa mine. Daca exista, orice pericol e mai usor de trecut.

13. Ce fel de persoana crezi ca e cea care ti-a dat leapsa?
Hmmm... Sorinele, ce as putea sa zic? Bun baiat :))

14. Ai prefera sa fii singur si bogat ori casatorit dar sarac?
Casatorita, dar sa am bani, nu mai sunt vremurile in care nu mai conteaza daca ai sau nu bani. Sunt necesari!

15. Care e primul lucru pe care il faci cand te trezesti?
Opresc alarma de la cele doua telefoane si dorm in continuare :))

16. Ai dat totul intr-o relatie?
Daca la momentul respectiv am considerat ca merita, da.

17. Cariera e importanta pentru tine?
Cea mai.

18. Ai ierta si uita un lucru pe care ti l-a facut cineva, oricat de teribil ar fi?
Iert, dar nu uit. oricum, cred in Kharma. Exista cineva/ceva care aranjeaza totul astfel incat sa nu ramana nimic neplatit.

19. Preferi burlacia sau confortul unei relatii?
Relatia.

20. Da leapsa la 5 oameni!
Sa vedem.. Blade Olix
Stefan bimus si cine mai doreste, cine mai pofteste

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu cred ca prima intrebare mai are o semnificatie. Plus ca prima intrebare ridica niste probleme in mintea mea;)