26 august 2008

my first...

este primul articol pe acest blog, si sunt foarte fericita ca in sfarsit mi-am facut timp sa imi astern gandurile aici...

in ultimul timp am incercat sa fac din fiecare zi una speciala. am invatat ca viata este doar o clipa in care se pot distruge sau construi atat de multe...

m-am angajat pe timpul verii . pentru ca sunt abia la inceput si am atata de multe de invatat... fac exact ce imi doream. desi sunt abia in anul 2, incerc sa imi construiesc un viitor de care sa fiu mandra mai tarziu, cand le voi povesti nepotilor. :)

curand va fi ziua mea, schimb prefixul :D la voi cum a fost, sau cum credeti ca va fi momentul acesta? :) eu deja simt ca "imbatranesc". sper doar sa nu ma lase memoria. nu curand :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

nice blog!nush ce fel de discutii abordam,eu m am bagat:D hum...schimbi prefixul:) sa ne bucuram asadar...in fiecare an descoperim cate ceva special,fiecare varsta cu propriile secrete.in mod intamplator,curand,schimb si eu prefixul.nu stiu daca este acelasi cu al tau,cert este ca abia astept sa vad ce mi rezerva viitorul an;))